אירועים עסקיים ואירועי חברה

לי חן אירועים עסקיים, הרמות כוסית, השקות , אירועי חברה, אירועי קד”מ ועוד…
לי חן מפלי שוקולד שירותי אירועים
אטרקציה מרגשת, כיפית, טעימה וכשרה לכל אירוע!

לא כל יום חוגגים חתונה, בר מצווה או ברית, וכל אחד רוצה שהאירוע שלו יהיה המושקע והמהנה ביותר. אנחנו, ב – ‘לי חן מפלי שוקולד’, נהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח!

מפלי השוקולד הייחודיים שלנו, ישאירו לכם זיכרונות נעימים, מאושרים וטעימים, מהרגעים החשובים ביותר בחייכם!
אם אתם רוצים להפתיע את החברים שלכם ולשדרג את האירוע שלכם, מפלי השוקולד שלנו יעשו את העבודה. מזה למעלה מ – 3 שנים, נהנים הלקוחות הרבים שלנו בכל רחבי הארץ ממפלי שוקולד ייחודיים ומרגשים, אשר מהווים את האטרקציה המרכזית של האירוע.
אנו נדאג עבורכם לבר מפלי שוקולד עשיר וצבעוני, עם זרימה מתמדת של שוקולד בלגי איכותי. את מפלי השוקולד שלנו מלווים ומתפעלים צוותים של עובדים מנוסים ומיומנים.
אצלנו – שירות אדיב, מקצועי ואיכותי הוא מעל לכל!
אנו שמים דגש על אסטטיקה וכמובן גם על טעם משובח ואיכותי של השוקולד וכל המוצרים שלנו כשרים בהשגחת הבדץ!
אנו מתייחסים לכל אירוע שלכם כאל אירוע שלנו ומשקיעים את כל הלב והנשמה הן בעיצוב מפלי השוקולד והן בשירות האישי והצמוד, והתוצאות בהתאם!

תרומה לקהילה

1 (2)

 

 

מפלי שוקולד

בר מתוקים בשילוב מפלי שוקולד הבחירה הנכונה לשידרוג השמחה שלך. הבר מוסיף צבע וטעם בשילוב מגוון פירות ומתוקים אשר משתלבים יחד בנגיע במפלי שוקולד איכותי

הפקת אירועים

לכל אירוע יחודיות משלו, הרגש שמשלב חשיבה יצירתית, ותכנון האירוע במטרה ליצור חוויה בלתי נשכחת. בזכות ידע, נסיון, ראש פתוח, יצירתיות, הקשבה מלאה לרצונכם ,דאגה לפרטים הקטנים ביותר ליווי אישי וצמוד מרגע ההחלטה ועד לשלב המימוש ניצור אירוע חלומי.

בין לקוחותינו

LeumiBankLogo
לוגו ישראכרט(4)
y0lkwq5w5boshprglsf5
sportlo[6-575
zara
815319-18
YesPlanet-NewLogo
pestigal2015_logo
Carlton
CinemaCity
ulpanei-herzelia
ומה עוד תקבלו אצלנו? (לא פחות חשוב…):

מחירים נוחים ותחרותיים המותאמים אישית לכל לקוח, ביקורת איכות קפדנית, איכות גבוהה מאוד של חומרי גלם, והחשוב ביותר – שירות ויחס אדיב, מקצועי ויעיל לאורך כל הדרך.

מחוייבות לשירות: אמנת השירות הישראלית

Profile_logo 2011